Kąt wyprzedzenia Wtrysku

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • RAIDERS
    Classic
    • 2011
    • 3

    Kąt wyprzedzenia Wtrysku

    Zamieszczone przez ahmed799
    nie wazne gdzie, wazne z kim a ja z OCP zawsze :szeroki_usmiech
  • pgasper1983
    Classic
    • 2010
    • 24

    #2
    Kąt wyprzedzenia Wtrysku

    Witam Kolegów Klubowiczów,

    W trakcie dociekania dlaczego moja skoda kiepsko odpala okazalo sie że mam zły kąt wtrysku (był 13°, więc za późno)
    Po największym możliwym obrocie na regulacji mam 33-35 stopni, ale to jeszcze nie jest to co ma być.

    Chodzi mi w tym temacie o podpowiedź jak najprościej i najszybciej SAMEMU przestawić o 1 ząbek popme wtryskową rzeby jeszcze troche przyspieszyć "zapłon"?

    Jak poluzować napinacz, nastawić koła na znaki/blokady?
    czego potrzebuję żeby zablokować koła zębate?

    Pomóżcie :cry:
    To jest do tej pory mój najlepszy samochód

    Komentarz

    • neoarti2
      Classic
      • 2010
      • 14

      #3
      a nie lepiej rozpiąć rozrząd i przestawić sama pompę o jeden ząbek ? poproś kolegę o pomoc zablokujecie wał korbowy i rozrządu i da radę przesuwanie paska na siłę to nie jest dobry pomysł

      Komentarz

      • robekcool
        RS
        • 2009
        • 2041
        • Octavia II (1Z3)
        • BJB 1.9 TDI PD 105 KM

        #4
        pgasper1983,
        1. kąt wtrysku nie jest podany w stopniach!!!
        2. gdzie (w jakiej grupie) sprawdzałeś???

        [ Dodano: Pią 23 Lip, 10 21:25 ]
        sprawdzasz w 01, 08, 000... drugie pole
        www.k-mot.pl
        Specjalizacja VAG, inne marki też naprawiam.
        Autoholowanie.
        Robert Kulma

        Komentarz

        • pgasper1983
          Classic
          • 2010
          • 24

          #5
          sprawdzałem vagiem w basic settings - kanal 000 - tdi timing - wykres dla agr/alh/ po 4.99

          przesuwanie paska na siłę to nie jest dobry pomysł
          odp: nie mowilem chyba nic o przeciąganiu paska na siłę, chcialem sie tylko dowiedziec jaka jest procedura.

          Dzieki chopaki że wreszcie zwróciliście na ten temat uwagę, ale tę sprawę zalatwiłem zalatwiłem se sam. znalazlem jakies schematy od VW Jetty z 87, poczytałem o znakach na kole zamachowym, potem zaznaczyłem gdzie jest koło od wałka rozrządu, zaznaczyłem na obudowie paska położenie koła pompy i po prostu ściągnąłem pasek z kół wałka i pompy, przestawiłem pompe o tyle co trzeba (jeden ząb w przód), przytrzymalem ją kluczem zeby nie zróciła i założyłem z powrotem pasek na miejsce.
          naciągnąłem, przykreciłem napinacz,
          obróciłem silnikiem raz ( jeden cykl 1 cylindra), spr znaki i już.

          Teraz TDi timing pokazuje mi 48 - pod samiutką środkową linią.

          Dzieki za dobre chęci.

          Jeżeli ktoś chciałby coś takiego zrobic jak ja w domowych warunkach to proszę pisać.
          Wytłumaczę kroczek po kroczku jak ja to zalatwiłem.

          Pozdrawiam,
          Paweł

          [ Dodano: Pią 23 Lip, 10 23:02 ]
          robekcool,

          Jak bede w polsce do sie do ciebie odezwe, obejżymy moje auto może da sie cos poprawić jeszcze. Akurat jak bywam w polsce to mieszkam u narzeczonej w Michałowie (między stanisławowem a sulejówkiem) także nie mam daleko do ciebie.

          Rozrząd mi robili w miłosnej ale nie sprawdzili wtrysku bo powiedzialem ze nic sie nie dzieje (rzeczywiście - nie dymił, palił do 7L/100km i prędkość max do 210km/h).

          Jeżeli nie widzisz problemu to podaj mi swojego maila to napisze ci pare pytań na różne tematy dot diagnostyki lub napisz maila do mnie:
          [email protected]

          pozdr,
          To jest do tej pory mój najlepszy samochód

          Komentarz

          • robekcool
            RS
            • 2009
            • 2041
            • Octavia II (1Z3)
            • BJB 1.9 TDI PD 105 KM

            #6
            pgasper1983, pisz na pw
            jak najbardziej kumam gdzie sypiasz :diabelski_usmiech nie wiem tylko z kim :shock:
            www.k-mot.pl
            Specjalizacja VAG, inne marki też naprawiam.
            Autoholowanie.
            Robert Kulma

            Komentarz

            • pgasper1983
              Classic
              • 2010
              • 24

              #7
              robekcool

              pogadamy jak sie spotkamy...

              przy okazji, tu masz link do strony, na której sprzedają coś do "TUNINGU" TDi:



              oraz ten:



              pytanie:

              opyla sie, czy sie nie opyla?
              kupić czy nie? nie drogie nawet, ale z możliwością zwrotu kasy jakby cos nie tak.
              powiedz co radzisz.

              a jeszcze w sprawie wtrysku: czy jakbym zdobył skądś (kupił) wtryskiwacze z wiekszą dyszą to brać jak niedrogo?

              pozdr.
              To jest do tej pory mój najlepszy samochód

              Komentarz

              • mobi65
                Rider
                • 2009
                • 291

                #8
                Zamieszczone przez pgasper1983
                robekcool

                pogadamy jak sie spotkamy...

                przy okazji, tu masz link do strony, na której sprzedają coś do "TUNINGU" TDi:



                oraz ten:



                pytanie:

                opyla sie, czy sie nie opyla?
                kupić czy nie? nie drogie nawet, ale z możliwością zwrotu kasy jakby cos nie tak.
                powiedz co radzisz.

                a jeszcze w sprawie wtrysku: czy jakbym zdobył skądś (kupił) wtryskiwacze z wiekszą dyszą to brać jak niedrogo?

                pozdr.
                co do tych linkow na ebayu to wybij sobie z glowy te zabawki i jedz na program , a przy zmianie wtryskow na jakies wydajniejsze czeka cie ponowne ustawienie kata wtrysku to tyle , z tym ze uzyskasz pare KM bez zadnego juz chipa :diabelski_usmiech

                Komentarz

                Pracuję...